MP-kauppaan uudenlainen markkinointikonsepti

Uusi, valtakunnallinen moottoripyörätapahtumien sarja tuo MP-tapahtumat lähelle kotia, tuttuun liikkeeseen. Lisäksi Motokuume toimii keskitetysti virallisten maahantuojien yhteisenä markkinointikanavana. Motokuume tunnettiin aiemmin nimellä Prätkäkuume. Nimenvaihdoksen myötä huomioon otetaan paremmin kaikki kaksipyöräiset, mopoista ja skoottereista aina moottoripyöriin.

Maahantuojien ja kauppiaiden ainutlaatuinen yhteisrintama haluaa Motokuume-tapahtumalla edistää moottoripyöräharrastusta ja tarjota kuluttajille leppoisan, motoristihenkisen tapahtuman kullekin vuodenajalle sopivine teemoineen.

Tapahtuman tiedotustilaisuudessa 15.1. Bike World -ketjun toimitusjohtaja Mika Kouki puhui yleisölle maahantuojien ja kauppiaiden edustajana. Puheessaan Kouki korosti useaan otteeseen tänä aikana erityisen tarpeellisen yhteistyön voimaa. Ytimekkäässä puheessaan Kouki muistutti, kuinka täällä on vahva yhteistyön perinne, sen tulokset näkyvät myös kerhotoiminnassa ja kilparadoilla. Kouki muistutti, että esimerkiksi lukuisat suomalaiset maailmanmestarit ovat uransa alussa saaneet apua ja tukea nimenomaan yhteistyöhön perustuvilta kerhoilta ja järjestöiltä.

Syksyn 2009 Prätkäkuume nousi ”rompetorihengessä”, jolloin tehtiin roimasti kauppaa niin pyörien kuin varusteidenkin osalta ja joulun alla kauppiaat järjestivät VIP-asiakkailleen glögitapahtuman. Keväällä aletaan luonnollisesti varustautua uuteen kauteen ja tuolloin uutuusmallit esitellään liikkeissä.

Tapahtuman markkinoinnin ja koordinoinnin hoitaa Finnovation / Kirsi Saravuoma maahantuojien toimeksiannosta.

Motokuume-tapahtuman yhteydessä arvotaan Peugeot Speedfight 3 RS 50cc skootteri (arvo 2590 eur) ja Arai-kypärälahjakortti, (arvo 900 eur). Kilpailuun voi osallistua netissä osoitteessa www.motokuume.fi. Sama sivusto toimii Motokuumeen kaikessa tiedottamisessa. Motokuumeen sivuille pääset alla olevan linkin kautta.

Uusin numero