– Vaihdoimme perjantain ongelmien jälkeen uudet kytkimen osat. Ajoin niillä lauantain, jolloin kaikki pelasi. Sunnuntaiaamun warm-upiin vaihdoimme jälleen uuden kytkimen, joka sitten hajosi kilpailun alussa, Kallio harmitteli.
– Kisan lämmittelykierroksella huomasin kytkimen hieman luistavan, mutta lähtöruudukossa ei ongelmalle voinut enää mitään tehdä. Lähdössä se sitten hajosi. Ekalla kierroksella pystyin vielä pitämään vauhtia yllä, mutta sitten ongelma paheni ja ajoin kolmannen kierroksen jälkeen varikolle.
– Kisan jälkeen kytkin purettiin, mutta vikaa ei osista löytynyt. Kytkimen valmistaja on myös ihmeissään, kun takana on tuhansia kilometrejä, eikä vastaavia ongelmia ole ennen esiintynyt.
– Ehkä tämä vika juontaa juurensa moottorista, joka lähetetään nyt tehtaalle tutkittavaksi. Toivon mukaan saisin seuraavaan osakilpailuun uuden sinetöidyn moottorin.