Triumph on esitellyt uuden Bonneville-perheen, jonka kerrotaan olevan neljän vuoden kehitystyön tulos. Samalla nestejäähdytys debytoi Triumphin retromalleille tyypillisessä rivikakkosessa.
Uutuutena mallistoon liittyy pieni, 900-kuutioinen Street Twin. Malli on uskollisin alkuperäiselle Bonneville-tyylille ja pelkistettynä sen kerrotaan olevan suunniteltu myös rakentelun aihioksi. Uusi moottori tuottaa 80 Nm väännön 3200 kierroksella.
Bonneville T120 on tarjolla kahtena versiona, perusmallin lisäksi mallistoon kuuluu mustanpuhuva Black. Molemmat on varustettu uudella, 1200-kuutioisella rivikakkosella, jonka huippuvääntö on 105 Nm 3100 kierroksella. Lisäksi moottorin suunnittelussa kerrotaan otetun huomioon erityisesti käyttö modernissa klassikkopyörässä.
Myös Thruxtonista on tarjolla kaksi versiota, molemmat T120:ia ruudikkaammalla versiolla 1200-kuutioisesta koneesta varustettuna, vääntöä irtoaa 112 Nm 4950 kierroksen käyntinopeudella. Cafeista racerimpi on Thruxston R, jonka varusteisiin kuuluvat Brembon jarrut monoblock-satuloin, Showan big piston –keula ja Öhlinsin takaiskarit.
Kaikkien mallien lisävaruste- ja kustomointiosien valikoima on kattava. Malliston hinta ilmoitetaan myöhemmin.