Kawasaki esitteli EICMA-messujen aattona uuden vedoksen ZX-10R/RR-sporttipyörästään. Silmiinpistävin muutos on kookas etusiipi.
Kawasaki on lisännyt vuosimallin 2026 ZX-10R:ään kookkaan etusiiven, jonka kerrotaan kasvattavan maata vasten painavaa voimaa 25 prosentilla. Samalla etuosan yleistä muotoilua on päivitetty ja Ram Air -ilmanoton sijaintia muutettu. Jousitusta on hienosäädetty uutta aerodynamiikkaa vastaavaksi. R-malliin on lisätty RR-mallista jo aiemmin löytynyt Öhlins-ohjausiskari. Etujarrulevyt ovat 330-milliset ja satulat Brembo M50:t.
TFT-näytön koko on nyt viisi tuumaa, ja siihen on lisätty tuki älypuhelinyhteydelle. Se puolestaan mahdollistaa nuolinavigoinnin ja ääniohjauksen. Elektroniikkapakettiin kuuluu kaarreajonhallinta, sutimisenesto, lähtöavustin, integroidut jarrut, moottorijarrunhallinta, valittavat tehoasetukset, quickshifter, valittavat ajoasetukset ja vakionopeudensäädin.