Uusi Kawasaki H2 SX SE+ – vieläkin paremmin varusteltu


Kaudelle 2019 Kawasaki tuo kompressoriahdettujen H2 SX- ja H2 SX SE -mallien rinnalle huippuvarustellun H2 SX SE+ -mallin.

Suurin ero H2 SX SE -maliin on semiaktiivinen jousitus, joka perustuu läheisesti kauden 2018 ZX-10RE -mallissa nähtyyn Showan versioon. Semiaktiivisesta ja sähkösäätöisestä jousituksestaan Kawasaki käyttää lyhennettä KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension).

Jousitus huomioi ajo-olosuhteen ja ajotavan ja säätää reaaliaikaisesti vaimennukset niiden mukaisiksi. Kuljettaja voi valita esijännitykselle kolmesta eri lähtötasosta: kuljettaja, kuljettaja ja matkatavarat tai kuljettaja yhdessä matkustajan ja matkatavaroiden kanssa. Lisäksi ajomoodit (Sport, Road, Rain, Rider) on linkitetty niin, että ajomoodin vaihto muokkaa myös vaimennuksia ja luistonestoa.

Erona H2 SX SE -malliin on myös Brembon M50 Monobloc -radiaalijarrusatuloiden vaihtuminen uusimpiin Brembo Stylema -satuloihin. Niiden jarrutuntuma on tarkempi ja jäähdytys tehokkaampi. Lisäksi ne ovat kevyemmät. Lisäksi mittaristossa on nyt uuden H2:n tapaan älypuhelimen liitäntämahdollisuus, samoin uusi maalaus on H2-tyyppinen sekä väritykseltään että paremman kestonsa puolesta.

Moottori: nelisylinterinen rivimoottori, kompressoriahdin
Iskutilavuus: 998 cc
Teho: 200 hv / 11 000 r/min (Ram Air 210 hv / 11 000 r/min)
Vääntö: 137,3 Nm / 9500 r/min
Voimansiirto: 6 vaihdetta, ketjuveto

Akseliväli: 1480 mm
Istuinkorkeus: 835 mm
Tankin tilavuus: 19 litraa
Paino tankattuna: 262 kg

Uusin numero