
Rieju esitteli EICMA-messuilla uuden Aventura 607:n, joka korjaa vanhan mallin suurimman puutteen.
Rieju Aventura 500, pyörä, jolla pääsee tuhat kilometriä tankkaamatta, on saanut seuraajan. Aventura 607 on varustettu 580-kuutioisella rivikakkosella, jonka tehoksi ilmoitetaan 64 hevosvoimaa ja väännöksi 58 newtonmetriä. 500-mallissa käytettiin Loncinin valmistamaa, Honda-pohjaista moottoria, jonka suoritusarvot olivat 48 hv ja 43 Nm, joten suorituskyky on parantunut merkittävästi. Uusi moottori näyttää ulkoisesti samanlaiselta, ja kyseessä onkin evoluutioversio. Suurempi iskutilavuus on saavutettu pidentämällä iskua ja, mielenkiintoista kyllä, pienentämällä porausta.
Vanteet ovat 21/18-tuumaiset ja polttoainekapasiteetti edelleen valtava – etutankin tilavuudeksi ilmoitetaan 20 ja takatankin 19 litraa. Kuivapainoksi ilmoitetaan samat 190 kiloa kuin edeltävässäkin mallissa, ja vaikka joustomatkoista valmistaja ei hiiskahda, lienee turvallista olettaa, että nekin ovat 190 milliä molemmissa päissä. Myös ulkonäkö on muuten ennallaan, mutta alalokari on vaihdettu korkeaan ja värimaailma on uusi.

Saman teeman ympärille on rakennettu Scrambler 607, joka merkitsee Riejulle avausta aivan uudessa pyöräluokassa. Moottori on sama kuin Aventurassa, mutta istutettuna retrokulisseihin. Vanteet ovat 19/17-tuumaiset ja etuhaarukan haitarikumit kruunaavat tyylin.

Ei enää uusi malli, mutta meikäläisittäin kiinnostava 307 Aventura Rally komeili myös Riejun osastolla. 1-sylinterinen moottori tuottaa 33,5 heppaa, painoa pyörällä on 138 kiloa ja joustomatkaa on molemmissa päissä useimmissa tilanteissa riittävät 235 millimetriä.