Näitä malleja ei tulla näkemään tuotannossa, vaan ne lähinnä antavat osviittaa Moto Guzzin genrestä.
Moottoripyörät on rakennettu 1200-kuutioisen pitkittäin asennetun Mandellon V-twinin ympärille. Siitä myös konseptipyörien nimi V12.
Moto Guzzilta kerrotaan asiasta näin:
Tämä on Moto Guzzin kunnioituksenosoitus moottorille, jonka ansiosta ”Italian kotka” tuotemerkki on saavuttanut oman vakiintuneen asemansa, jota siivittää sen ainutlaatuinen luonne. Nämä ovat kannanotto sen puolesta, että Moto Guzzi on edelleen sitoutunut lippulaivamoottorinsa tuotekehittelyyn ja edelleen parantamiseen tulevinakin vuosina.
Mitä sinä pidät näistä Moto Guzzi V12 -prototyypeistä? Pitäisikö konseptia kehitellä tuotantopyöräksi?
Vm. 2010 tuotantopyörien kuvat, tekniset tiedot ja hinnat joulukuun 2.päivänä ilmestyvässä Bike Luettelossa! Hae omasi Lehtipisteestä.
Tiesithän, että tilaamalla lehden säästät jopa 29 irtonumeroihin nähden!