Indianin ehkä tunnetuin malli on uusseelantilainen nopeusajajan, Burt Munronkin käyttämä Scout. Malli tekee paluun Indianin mallistoon 65 vuoden tauon jälkeen. Huolimatta pitkästä tauosta mallien välillä, tai ehkä juuri siitä syystä, Indianilla on haluttu pitää tiukasti kiinni perinteisestä Scoutin ulkoasusta. Ilmeisin esimerkki tästä on pyörän 20-luvun mallista peräisin oleva tunnusomainen ”rigid triangle” –profiili. Moottorin tyylikkään karussa ulkoasussa puolestaan on pyritty antamaan Burt Munron hengessä käsityön leima.
Liki sadan vuoden takaisesta tyylistä huolimatta Scout on täysin tätä päivää. 1133-kuutioinen, neliventtiilinen, kaksilla yläpuolisilla nokka-akseleilla varustettu nestejäädytteinen moottori tuottaa 100 hevosvoiman tehot ja 98 Newtonmetrin väännön. Pyörän kerrotaan olevan 643 millin istuinkorkeudellaan luokkasna matalin ja 255 kilon märkäpainonsa ansiosta se on myös suhteellisen kevyt. Runko on yhdistelmä alumiinia ja terästä, ja moottoria käytetään sen kantavana osana.
Indian on selvästi suunnannut Scoutin eurooppalaisille markkinoille, mistä kertoo se, että mallin kehitystyön yhteydessä tehtyjen, kuluttajien odotuksia ja mielipiteitä selvittävien tutkimusten painopiste oli vahvasti Euroopassa. Indian myös toivoo Scoutista tulevan suositun rakentelukohteen, ja valmistaja näyttää itse esimerkkiä kevyesti modatun, Evel Knievel -henkisen Scoutin muodossa.