Husqvarna esitteli kaksi mallia: rupulikumisen TE630:n ja supermotomallin SM630. Molemmat mallit ovat olleet tuotannossa jo aikaisemminkin, mutta ”päivitysdouppauksen” myötä moottoreiden tehonlisäys on 20 % luokkaa.
Iskutilavuus on kasvanut 570:sta 600 kuutiosenttimetriin molempien mallien osalta. Malleja on päivitetty myös rungon osalta. Italialaiset ovat selvästikin tekemässä vastaiskua tietyn oranssin merkin 690-laitteita kohtaan..
Uskotko sinä, että Suomessakin moottoripyöräkanta liikahtaa pikku hiljaa suurkaupunkien vilinään hyvin sopivien, kevyiden ja ketterien katuendurojen ja supermotojen suuntaan? Vai onko seuraava trendi esimerkiksi kokokatetut keskikokoluokan pyörät? Kommentoi!
Vm. 2010 Hussen kilpurit ja katumallit luonnollisesti omalla paikallaan Bike Luettelo 2010:ssa.
Tilaamalla saat lehden ensimmäisenä ja kotiin kannettuna- samalla säästät mukavan summan bensarahaa.