FHRA Marketing Oy:n henkilöstössä tapahtuu muutoksia vuoden vaihteen jälkeen.
Edellisen toimitusjohtajan Leo Laurellin siirtyessä uusiin haasteisiin, oli FHRA:n johtoryhmällä edessä haastava tehtävä etsiä yritykselle uusi toimitusjohtaja. Paikkaa haki useita eri hakijoita ja haastattelujen jälkeen johtoryhmä ei päässyt mieleiseensä lopputulokseen eikä oikeaa henkilöä rekrytoinnin tuloksena löytynyt.
FHRA:n johtoryhmä päätti nimittää Finnish Hot Rod Association ry:n puheenjohtajan Lasse Koskisen virkaatekeväksi toimitusjohtajaksi siksi aikaa, kunnes toimitusjohtaja yritykselle löytyisi. Samanaikaisesti haku toimitusjohtajan löytämiseksi oli käynnissä. Lopulta intoa haasteeseen löytyikin lähempää kuin arvattiinkaan.
Eero Kiiskinen on kutsuttu FHRA Marketing Oy:n toimitusjohtajaksi 15. 1.2020 alkaen. Kiiskinen on toiminut 2018 alkaen FHRA:n johtoryhmän jäsenenä.
Kiiskinen siirtyy tehtävään autoliiketoimintojen parista. Viimeksi Kiiskinen on työskennellyt Rinta-Joupin autoliikkeen ja Laakkonen konsernin yritysautomyynnin päällikkö- ja johtotehtävissä.
Kiiskisellä on vahva kokemus myös tapahtumamarkkinoinnin johtotehtävistä, jossa hän on vaikuttanut yli 30 vuotta.
Kiiskinen eroaa FHRA:n johtoryhmästä ottaessaan toimitusjohtajan tehtävän vastaan.
Toni Erälähde on palkattu FHRA Marketing Oy:n tapahtumapäälliköksi 7.1.2020 alkaen. Erälähde on toiminut FHRA:n johtoryhmässä useamman vuoden ajan ja on toiminut FHRA:n kilpailujohtajana ja toimitsijana jo 20 vuoden ajan.
Toivomme uudelle toimitusjohtajalle työrauhaa ja intoa kehittää FHRA:n toimintaa. Tuleva vuosi tulee olemaan haastava ja uuden näkemyksen tuominen FHRA:n johtoon oli välttämätöntä.