Arkistojen kätköistä: maailman tehokkain H-D V-Rod Turbo 2004

Kun virittämiselle antaa pikkusormen, vie se vähitellen koko käden. Tässäkin tarinassa.

Liikkumis- ja kokoontumisrajoitusten ollessa voimassa haluamme tarjota moottoripyöristä ja -pyöräilystä kiinnostuneille lisää lukemista. Nostamme esiin muutamia omasta mielestämme mielenkiintoisia aiemmin julkaistuja artikkeleita, jotka ovat monelta jääneet lukematta tai lukemisen jälkeen jo unohtuneet. Tämä ”Arkistojen kätköistä” -uutinen on järjestyksessään yhdeksäs.

Maailman tehokkain Harley-Davidson V-Rod Turbo 2004

Tämä V-Rod Turbo -juttu on julkaistu melko tarkalleen kolme vuotta sitten. Alkujaan 1130-kuutioinen ja 115-hevosvoimainen Revolution-moottori sai ensin kylkeensä Garret 2554-ahtimen. Takarenkaalta mitattu 190 hevosvoimaa tarkoittaa roimaa lisäystä alkuperäiseen, noin 100 hevosvoiman rengastehoon verrattuna.

Mutta kasvattamalla sekä porausta että iskua saatiin iskutilavuudeksi 1487 kuutiota. Kyytipojaksi eksoottisempia sisuskaluja, kuten billet-kampiakseli, Screamin´ Eagle -nokat, uudet venttiilit, venttiilijouset, ohjurit ja retainerit, suurtehoöljypumppu ja billet-hiilarikytkin. Ongelmien saattelemanakin renkaalta mitattiin 272 hevosvoimaa ja vääntöä 270 newtonmetriä.

Garretin GT2560R-ahtimella ja E85-polttoaineella teholukeman ensimmäinen numero muuttuisi kolmoseksi. Avaa alla oleva linkki ja lue koko tarina luokassaan maailman tehokkaimmasta Harrikasta.

Samanlaisia ​​uutisia

Enduron SM-mestaruustaisto tiivistyy Sipoon osakilpailussa

Enduromoottoripyörien Suomenmestaruussarja kääntyy jälkimmäiselle puoliskolle ja kauden 5. osakilpailu tullaan ajamaan Sipoon Moottorikerhon järjestämänä reitillä, johon on panostettu paljon. Ratamestari Henry Olenius on ennakkoon antanut maastokokeista tietoa, että ne ovat

Viimeisin numero