Triumph valmistaa uudesta Rocket3-mallista 750 kappaleen erän TFC-erikoisversiota. Kaikki 750 kappaletta on jo myyty, vaikka toimitusajaksi on luvattu tämän vuoden joulukuu.
TFC eli Triumph Factory Custom on brittivalmistajan tapa tarjota asiakkaille erittäin korkealuokkaisesti viimeisteltyjä erikoisversioita. TFC-versioiden valmistusmäärä rajataan 750 kappaleeseen mallista riippumatta. Ensimmäisinä TFC-malleina Triumph esitteli Rocket3 TFC:n ja Thruxton TFC:n. Niistä Rocket3 TFC myytiin loppuun muutamassa viikossa.
Rocket3 TFC:n tilanneita odotti positiivinen yllätys, sillä etukäteen ilmoitettu 170+ hevosvoiman teho ja 221 newtonmetrin vääntölukemat ovat teknisten tietojen alustavan julkaisun jälkeen kasvaneet lukemiin 182 hevosvoimaa ja 225 newtonmetriä. Muutos johtuu lähinnä siitä, että tarkat teho- ja vääntölukemat määräytyvät vasta sitten kun mallille on saatu viralliset Euro-hyväksynnät.
Pohjoismaihin saatiin kymmenkunta Rocket3 TFC:tä ja niistä Suomeen tulee kolme. Edes korkea 39 500 euron hinta ei ollut esteenä, vaan Suomeen olisi saatu myytyä tätä kiintiötä suurempikin määrä pyöriä.
Rocket3 TFC:n moottori on 2458-kuutioinen pitkittäin runkoon sijoitettu rivikolmonen. Tällä lukemalla se on iskutilavuudeltaan maailman suurin tuotantomoottoripyörä. Kyseessä on samalla kaikkien aikojen tehokkain Triumph-tuotantomoottoripyörä.