Viime vuonna TRK 902 -konseptin esitellyt Benelli näytti tämän vuoden EICMA-messuilla mallin tuotantoversion. Lisäksi suositulle TRK 502:lle esiteltiin seuraaja, TRK 602 X.
Kahtena versiona Benelli-malliston huipulle esitelty TRK 902 käyttää 904-kuutioista rivikakkosta, joka on pultattu teräsristikkorunkoon. Moottorin tehoksi kerrotaan A2-ystävällisyyden maksimit, eli 70 kilowattia 9000 kierroksella, vääntöä on 90 newtonmetriä 6500 kierroksella.
Stradalessa käytetään 17-tuumaisia valuvanteita ja joustomatkaltaan 130-millistä jousitusta – istuinkorkeus on 805 mm. Xplorer-versiossa on pinnavanteet, edessä 19-tuumainen, joustomatkaa 170 millimetriä ja istuinkorkeus 840 millimetriä. Molemmissa käytetään 43-millistä, täysin säädettävää etuhaarukkaa ja monoiskaria paluuvaimennuksen ja esijännityksen säädöllä. Jarrut ovat Brembolta, edessä on vähintään riittävät 320-milliset tuplalevyt radiaalisatuloin.
Mittaristo on 7-tuumainen TFT, joka mahdollistaa navigoinnin matkapuhelimen yhdistämällä. Ajoasetuksia on kolme, ABS on sammutettavissa molemmilta renkailta ja muuhun varustukseen kuuluvat sutimisenesto, vakionopeudensäädin, rengaspainevalvonta, quickshifter sekä kahva- ja istuinlämmitys.
Lisäksi maanosan mittakaavassa supersuosittu TRK 502 saa seuraajan, uudessa TRK 602 X -mallissa käytetään Rieju 507:sta tuttua 554-kuutioista, 270-asteisella kampiakselilla varustettua rivikakkosta. Moottori vääntää 54 newtonmetriä 5500 kierroksella ta maksimiteho on 56 hevosvoimaa 8250 kierroksella – halutessaan pyörän voi saada myös A2-luokkaan rajoitettuna.
Pinnavanteet ovat 19/17-tuumaiset, 43-millisen USD-haarukan joustomatka on 140 millimetriä ja takapää joustaa 173 milliä. Takaa löytyy kaikki säädöt. Istuinkorkeus on 825 mm.
Mittaristo on 5-tuumainen TFT yhdistettävyysominaisuuksilla. Näytössä voi esittää navigoinnin kartan tai nuolien avulla. Ajoasetuksia on kaksi, ja varustukseen kuuluvat ABS ja sutimisenesto – molemmat sammutettavissa.