Bild
Seuraava artikkeli

Mersun Super Bowl -mainos leikki moottoripyöräkliseillä

Yleiset

Coenin veljeksien ohjaama mainos rakennettiin Easy Rider -elokuvan ympärille.

Jenkkifutisfinaali Super Bowlin mainosaika on maailman kalleinta, joten ottelun aikana näytetyt mainosfilmit ovat parhaimmillaan kuin pieniä elokuvia, ainakin budjeteiltaan.

Mercedes-Benzin edellisyönä esitetty mainos leikkii moottoripyöräilyn kliseillä. Mainoksen ovat ohjanneet Coenin veljekset Joel ja Ethan, joilla on kaapissaan muun muassa Oscar-pysti.

Humoristinen mainos on rakennettu legendaarisen Easy Rider -elokuvan ympärille. Alussa parrakkaat vanhan liiton outlaw-motoristit hengailevat äänekkäästi biker-baarissa, joka on sisustettu Easy Rider -teemalla. Jukeboksissa on vain yksi kappale, Steppenwolfin Born to Be Wild.

Sitten baarin juoksee mies, joka huutaa hälytyksen: pyörät on blokattu! Joku onneton on pysäköinyt auton Harrikka-rivin eteen. Motoristit juoksevat ulos valmiina murjomaan auton ja se kuljettajan. Inho vaihtuu ihailuun, kun he näkevät, kuka auton kuljettaja on.

Autolle kävelee Easy Rider -näyttelijä Peter Fonda. Nahkapukuinen moottoripyöräelokuvien ikoni istuu avo-Mersuun, käynnistää AMG-moottorin ja näyttää rauhanmerkkiä.

30 sekunnin mainosaika 2017 Super Bowlissa maksoin keskimäärin viisi miljoonaa dollaria.

Hei!

Ymmärrämme, että käytät adblockeria, mutta toivottavasti voit sulkea sen sivustomme osalta. Mainokset ovat perusedellytyksenä sille, että voimme ylläpitää sivustoa.