Bild
Seuraava artikkeli

Mersun Super Bowl -mainos leikki moottoripyöräkliseillä

Yleiset

Coenin veljeksien ohjaama mainos rakennettiin Easy Rider -elokuvan ympärille.

Jenkkifutisfinaali Super Bowlin mainosaika on maailman kalleinta, joten ottelun aikana näytetyt mainosfilmit ovat parhaimmillaan kuin pieniä elokuvia, ainakin budjeteiltaan.

Mercedes-Benzin edellisyönä esitetty mainos leikkii moottoripyöräilyn kliseillä. Mainoksen ovat ohjanneet Coenin veljekset Joel ja Ethan, joilla on kaapissaan muun muassa Oscar-pysti.

Humoristinen mainos on rakennettu legendaarisen Easy Rider -elokuvan ympärille. Alussa parrakkaat vanhan liiton outlaw-motoristit hengailevat äänekkäästi biker-baarissa, joka on sisustettu Easy Rider -teemalla. Jukeboksissa on vain yksi kappale, Steppenwolfin Born to Be Wild.

Sitten baarin juoksee mies, joka huutaa hälytyksen: pyörät on blokattu! Joku onneton on pysäköinyt auton Harrikka-rivin eteen. Motoristit juoksevat ulos valmiina murjomaan auton ja se kuljettajan. Inho vaihtuu ihailuun, kun he näkevät, kuka auton kuljettaja on.

Autolle kävelee Easy Rider -näyttelijä Peter Fonda. Nahkapukuinen moottoripyöräelokuvien ikoni istuu avo-Mersuun, käynnistää AMG-moottorin ja näyttää rauhanmerkkiä.

30 sekunnin mainosaika 2017 Super Bowlissa maksoin keskimäärin viisi miljoonaa dollaria.

Lue lisää aiheesta: Harley-Davidson

Hei!

Ymmärrämme, että käytät adblockeria, mutta toivottavasti voit sulkea sen sivustomme osalta. Mainokset ovat perusedellytyksenä sille, että voimme ylläpitää sivustoa.