Bild
Seuraava artikkeli

Dunlopilta uusi TrailSmart Max

Yleiset

Dunlopin TrailSmartin tilalle on kehitetty tärkeimpiin kokoihin uusi TrailSmart Max.

Tämä uusin rengas perustuu edeltäjänsä  märän ja kuivan kelin pitoon, ja siihen on lisätty uusia teknologioita, joiden on osoitettu parantavan käsittelyä ja kestävyyttä.

Dunlop Europe lanseerasi TrailSmart-mallin vuonna 2015, ja se oli ainoa MotoMagin testaama rengas, joka sai parhaat viisi tähteä sekä märkä- että kuivakäsittelystä.  

Dunlop ei kuitenkaan jäänyt lepäämään laakereilleen. Tämän luokan uusiin moottoripyöriin tarvittiin juuri niille suunniteltuja renkaita. Dunlop paneutuin kehittämään uusia teknologioita, jolla saavutettaisiin hyvä käsittely ja kulutuskestävyys. Tämän seurauksena syntyi uusi rengas – TrailSmart Max.

20172211115154.png?itok=PnRO2et9
Tekniikat

TrailSmart Maxin kudosrakenteessa käytetään raionia.  Se tarkentaa ohjausta ja Dunlopin saumattomaan vyörakenteeseen (JLB) yhdistettynä se nopeuttaa renkaan lämpenemistä ja parantaa renkaan käyttäytymistä erilaisissa lämpötiloissa ja olosuhteissa.

Tämä paranneltu rakenne yhdessä uuden etuprofiilin kanssa parantaa kulutuskestävyyttä huomattavasti. Yhtiön sisäisissä testeissä uusi 120/70R19 -eturengas osoittautui 64 % edeltäjäänsä kestävämmäksi* vahvistaen Dunlopin vahvaa muissa luokissa RoadSmart III- ja SportSmart2 Max -renkailla saavuttamaa mainetta kestävyydessä.

Myös takarengasta on paranneltu Dunlopin MT eli Multitread-seosteknologialla. Seosyhdistelmä on optimoitu niin, että se tuottaa vahvan kulutuskestävyyden (15 % edeltäjää paremman*) ja parantaa kaarreajosuorituskykyä, etenkin suurempitehoisissa uuden sukupolven Adventure-pyörissä.

TrailSmart Maxin pintakuvio on nimeltään xGT eli "Cross Groove Tread". Tässä erikoispinnassa käytetään uutta seosta, jonka silica-pitoisuus on suuri.

TrailSmart Max on saatavissa luokan uusimmille malleille tarkoitettuina kokoina. Nyt saatavilla on esimerkiksi BMW R 1200 GS nestejäähdytteisenä versiona (120/70 R19 ja 170/60 R17) ja vesijäähdytteisenä versiona, joita varten Dunlop on tuonut markkinoille rengaskoot (110/80 R19 ja 150/70 R17).

Myös Honda Africa Twin on suosittu vaihtoehto seikkailupyöräsegmentissä. Dunlop on optimoinut 90/90-21- ja 150/70 R18 -yhdistelmän täydellisesti tähän malliin sopivaksi.

* Sisäinen testi Trailsmart-mallia vastaan, eturenkaan koko 120/70R19, takarenkaan koko 170/60R17​.
 

TrailSmart MAX - Dunlop

•    Uudet teknologiat perustuvat TrailSmartin viiden tähden luokitukseen lehtien testeissä
•    Uusi rakenne ja seokset parantavat kulutuskestävyyttä jopa 64 % eturenkaassa ja jopa 15 % takarenkaassa
•    Painopisteenä tasainen ja kestävä suorituskyky
•    Kehitystyön painopisteinä BMW R 1200 GS ja Honda Africa Twin  

Hei!

Ymmärrämme, että käytät adblockeria, mutta toivottavasti voit sulkea sen sivustomme osalta. Mainokset ovat perusedellytyksenä sille, että voimme ylläpitää sivustoa.