Bild
Seuraava artikkeli

Mylly Trial Suomen paras markkinointikampanja

Xbike

Pohjoismaiden kauppakeskusyhdistys NCSC on valinnut Kauppakeskus Myllyn järjestämän Mylly Trialin Suomen parhaaksi markkinointikampanjaksi.

Voittaja julkistettiin keskiviikkona 10. lokakuuta NCSC Finland Awards gaalaillassa ravintola Pörssissä Helsingissä.

Mylly Trial järjestettiin tänä vuonna maaliskuun alussa, jolloin trial-ajonäytökset keräsivät tuhansia katsojia kauppakeskuksen käytäville. Myllyyn rakennettiin valtava Myllyntorin mittainen ajorata, jonka päätyrakennelma kohosi useiden metrien korkeuteen.

- Halusimme luoda koko perheelle suunnatun ainutlaatuisen ja elämyksellisen tapahtuman, jota ei Suomen mittakaavassa ole koskaan nähty. Mylly Trial on poikkeuksellisen näyttävä ajotapahtuma kauppakeskuksemme sisällä, jossa nähdään moottoripyöräakrobatiaa ja mukaansatempaavan jännittäviä ajonäytöksiä, Kauppakeskus Myllyn markkinointipäällikkö Meri Hakulinen kertoo.

Mylly on Suomen 8. suurin kauppakeskus ja samalla Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus, joka kattaa yli 150 liikettä. Myllyssä vierailee joka kolmas Varsinais-Suomalainen ainakin kerran kuukaudessa. Tapahtumat ovat Myllyn markkinoinnin ydin ja Myllyssä järjestetäänkin vuosittain yli 150 tapahtumaa.

- Tapahtumaviikon kävijämäärä kasvoi lähes 20 000:lla eli +16 %. Olemme koko vuoden tehneet kasvua kävijämäärissä ja myynneissä, sekä saaneet huimat 20 uutta vuokralaista. Olemme erittäin ylpeitä palkinnosta ja tämä kertoo osaltaan että teemme oikeita asioita markkinoinnin ja tapahtumien suhteen, Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Kati Kivimäki iloitsee.

Kauppakeskus Mylly on Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus ja se lukeutuu Suomen suurimpien kauppakeskusten joukkoon. Kauppakeskuksen kokonaispinta-ala on yli 80.000 m2, josta vuokrattava pinta-ala on yli 60.000 m2. Myllyssä toimii vuokralaisena noin 150 liikettä, jotka työllistävät lähes 1200 henkilöä.


NCSC, Nordic Council of Shopping Centers, on pohjoismaisten kauppakeskusten etuja ajava järjestö. Järjestön tehtävänä on kehittää kauppakeskusmarkkinoita Pohjoismaissa ja vahvistaa toimialan asemaa asiantuntevana ja merkittävänä vaikuttajana yhteiskunnassa. NCSC:n yli 1200 jäsentä edustaa toimialan kaikkia osapuolia toiminnan kehittäjistä ja kaupunkisuunnittelun osaajista liiketilojen vuokraajiin ja tavarantoimittajiin asti.

 

Hei!

Ymmärrämme, että käytät adblockeria, mutta toivottavasti voit sulkea sen sivustomme osalta. Mainokset ovat perusedellytyksenä sille, että voimme ylläpitää sivustoa.